ozelicerik
Türkiye’de içecek tercihleri giderek çeşitleniyor. Tüketiciler, sırf sağlıklı değil birebir vakitte keyifli, kaliteli ve inanç veren eserlere yöneliyor. Bu eğilimin en canlı göstergelerinden biri de WorldFood İstanbul oldu.
Fuarda Sarıyer İçecek’in yerli öyküleriyle öne çıkan gazoz ve kola çeşitleri, Black Bruin güç içeceğinin gençlere hitap eden dinamik gücü, Juss’un doğal meyve sularının ferahlatıcı lezzeti ve Koffo Soğuk Kahve’nin çağdaş ve yenilikçi çizgisi ziyaretçilerden büyük ilgi gördü.
Şirketin CEO’su Enes Örer, “Gördüğümüz ağır ilgi, tüketicilerin hem yerli ve ulusal markalara hem de farklı zevklere hitap eden kaliteli içeceklere verdiği değeri ortaya koyuyor. Bizim farkımız, her yaştan ve her gaye kitleye hitap eden varlıklı eser yelpazemiz ve markalarımızın özgün hikâyeleridir” dedi.
Sektör uzmanları da tüketicilerin son yıllarda yerli markalara duyduğu inancın arttığını belirtirken, Oğuz İçecek’in fuardaki başarısı bu eğilimin güçlü bir yansıması oldu. WorldFood İstanbul’da sergilenen eserler sırf ziyaretçilerin değil, fuarı takip eden basının da ilgisini çekerek yerli içeceklerin yükselişinin simgesi haline geldi.
More Stories
İstanbul Photo Awards 2025’in ikinci standının resmi daveti İstanbul’da gerçekleştirildi
CHP’de Harika Kurultay Toplantısı
Tekirdağ Çorlu’da Pompalı Tüfekli Atak: 1 Yaralı